tuikka Index du Forum

tuikka
Whitehead

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Pdf bestand 1 pagina opslaan als

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    tuikka Index du Forum -> tuikka -> tuikka
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Admin
Administrateur

MessagePosté le: Dim 18 Fév - 04:09 (2018)    Sujet du message: Pdf bestand 1 pagina opslaan als Répondre en citant

Download >> Download Pdf bestand 1 pagina opslaan als

Read Online >> Read Online Pdf bestand 1 pagina opslaan als

pdf 2 pagina's op 1 pagina opslaan

pdf pagina splitsen

pdf splitsen in losse pagina's

pdf pagina apart opslaan

pdf pagina's apart opslaan mac

pdf knippen online

word document per pagina opslaan

1 pagina uit pdf opslaan adobe reader

verschillende pdf-programma's een selectie van pagina's 'onttrekken' aan het originele bestand. Acrobat van Adobe is een veelgebruikt programma. Daarmee knipt u als volgt pagina's uit een pdf-bestand: 1. Ga naar het menu 'Document'. 2. Klik op 'Extract Pages'. 3. Geef nu uw paginabereik aan dat u wilt afzonderen
Voer de nummers van de pagina's die u wilt opslaan als PDF -bestanden . Standaard wordt het bereik van pagina's worden opgeslagen als een nieuwe PDF-bestand . Als u een reeks pagina's halen en op te slaan elke pagina als een eigen PDF-bestand , vinkt u het selectievakje ' Pagina's uitnemen als afzonderlijke
14 juli 2005 Vraag me niet waarom, dat weet ik niet, namelijk. Maar het gaat dus ff om de volgende vraag: – Is het mogelijk in Acrobat om het PDF bestand dat uit meerder pagina's bestaat, in een keer los te maken en als allemaal losse pagina's opslaat. Ik weet dat er een functie is waarmee je pagina's los kunt opslaan
7 feb 2011 Wilt u een specifieke pagina of selectie van pagina's uit een pdf-document naar een collega doorsturen of een aantal pagina's voor uw eigen administratie als een apart bestand opslaan? Dat is geen probleem. U kunt met verschillende pdf-programma's een selectie van pagina's 'onttrekken' aan het
Het beste wat je dan kunt doen is deze simpelweg bewaren in een nieuw bestand, zodat je die enorme PDF kunt inruilen voor een wat slankere versie. Als voorbeeld, om de eerste en derde pagina van het document te selecteren, sleep je de thumbnail van de derde pagina omhoog tot er een blauwe balk verschijnt
29 dec 2011 Meerdere pages op 1 pagina zetten, PDF. Beste,. Een kleine vraag waar ik mij al lang aan erger. Vroeger kon ik in adobe pdf, een pdf printen, dan muttiple pages kiezen, al mijn instellingen doen om vervolgens save als pdf te doen. Als ik in adobe pdf pro print pdf doen, kan je dit niet als pdf opslaan.
26 juli 2015 Met de Voorvertoning applicatie in OS X is het niet alleen mogelijk om foto's te bekijken en te bewerken, maar kun je ook PDF-bestanden en documenten lezen, bewerken en voorzien van aantekeningen. Het kan goed zijn dat je slechts een pagina uit een heel PDF-document moet bewaren of wilt
17 feb 2011 Met deze programma's kunt u op precies dezelfde wijze als met de Microsoft XPS Document Writer pagina's uit een pdf-bestand apart opslaan. Het grote apart kunt opslaan. Bij het paginabereik geeft u aan welke pagina's u precies wilt kopieren en plakken. In dit geval zijn dat de pagina's 1 tot en met 4.
Met dat programma (gratis) kun je een PDF splitsen in de afzonderlijke pagina's, zoals jij nu wilt doen. Je kunt ook pagina's linksom of rechtsom draaien. Je kunt een serie pagina's uit een PDF opslaan in een andere PDF, bijvoorbeeld pagina 14 t/m 20 van een groot bestand kopieren naar een nieuw bestand dat alleen die
27 juni 2011 Zorg ervoor dat je een gratis programma als PDF Creator op de computer hebt staan. Open het pdf-document in bijvoorbeeld het gratis Adobe Reader. Ga naar Bestand, Afdrukken. Zet onder het kopje De geselecteerde pagina?s uit het pdf-document kun je nu apart in pdf-formaat opslaan. Geschreven

http://oxkrvmf.soup.io/post/645385829/Isaias-55-10-biblia-paralela-pdf http://xouzdqh.soup.io/post/645384963/Polikarpovs-biplane-fighters-pdf http://my.cannibalplanet.earth/m/feedback/view/Leilah-wendell-pdf http://telegra.ph/The-pdf-expert-02-18 http://telegra.ph/22a-d1p4n104-pdf-02-18

Publicité

MessagePosté le: Dim 18 Fév - 04:09 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    tuikka Index du Forum -> tuikka -> tuikka Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation